Představujeme: Vladimír Vosáhlo z Gastro Group (Asian Temple, La Casa Argentina)

| Články | Jakub Mates

Zajímalo Vás, jaká je práce pod zavedenou gastronomickou společností a s jakými lidmi se v rámci spolupráce potkáte? V případě společnosti Gastro Group, konkrétně restaurací Asian Temple a La Casa Argentina rozhodně narazíte na pana Vladimíra Vosáhla, provozního manažera. Na pár otázek jsme se ho zeptali za Vás.

FullSizeRender

Vladimír Vosáhlo (2. zprava) s personálem v Asian Temple

Jaké to je, pracovat pro společnost Gastro Group?

Pracovat pro firmu Gastro Group je rozhodně skvělou zkušeností. Je to firma, která neustále expanduje a díky tomu dává zaměstnancům, kteří jí zůstávají věrní a mají chuť se zdokonalovat, možnost neustále se posouvat dál. Určitě nikdo nemůže čekat, že z něj za 3 měsíce od nástupu bude supervizor – jde přeci jen už o náročnou vedoucí pozici – ale prostor pro kariérní postup šikovným zaměstnancům Gastro Group rozhodně dává.

Jaký byl Váš kariérní postup v síti Gastro Group?

V síti GastroGroup působím od roku 2010. Nastupoval jsem jako číšník, ale od roku 2011 jsem na pozici provozního manažera. Mám na starost plynulý chod restaurace včetně náboru nového personálu a zodpovídám za kvalitu služeb, které poskytujeme zákazníkům.

Co Vás dokáže vytočit nebo zklamat na počínání personálu?

Já už raději nemám moc očekávání, protože o to méně jsem pak zklamaný. (smích) Samozřejmě ale vždy, když jste na vedoucí pozici, máte nějakou představu o svém personálu, která je ne vždy naplněná.

Tak jako asi každého vedoucího pracovníka v gastronomii mě dokáže naštvat, když si personál myslí, že jde „jen“ o roznášení jídla, a že taková práce nevyžaduje logické uvažování. Myslím si, že ať vyvážíte popelnice nebo obsluhujete prezidenta, tak některých situacích prostě mozek zapojit musíte.

Považujete se za férového nadřízeného?

(smích) Nevím, jestli v tomhle můžu být objektivní. Každopádně se ale snažím být fér, protože nezapomínám na to, že já sám jsem dělal číšníka. Když po zaměstnancích něco chci, tak se dokážu vžít do jejich pozice a nemyslím si, že bych po nich chtěl něco, co se nedá splnit.

Jaké jsou restaurace, které máte na starost ve Vašich očích?

Lounge, spa, dobré jídlo a dobrá zábava. Takový je koncept módní restaurace Asian Temple

Co se Vám nejvíce líbí na restauraci Asian Temple?

Nejvíce se mi na restauraci Asian Temple líbí koncept restaurace. V podzemí se bude otevírat velké spa, z jedné méně vytížené části restaurace se chystáme udělat lounge, takže Asian Temple se stane multifunkčním prostorem.

Za zmínku rozhodně stojí také prostory podniku, které jsou naplněné naprosto skvostnými předměty. Majitelé jsou vášniví sběratelé a restaurace díky tomu zároveň slouží jako jakési muzeum a je tu k vidění spousta krásných drahých věcí.

Jak vypadá typický zákazník Asian Temple?

Typický zákazník, který k nám do restaurace přichází je mezi 25 – 45 lety, obvykle zcestovalý člověk, který stojí o kvalitní servis a atraktivní prostředí a chce ochutnat kuchyni ze všech koutů asijského kontinentu.

Očekáváte od zaměstnanců orientaci v asijské kultuře?

Pokud vás tahle kultura baví a zajímá, tak k tomu samozřejmě přistupujete úplně jinak a zcela tomu podlehnete. Neočekáváme ale od zaměstnanců znalost čínštiny či thajštiny nebo jakékoliv jiné specifické znalosti. Stačí chuť k práci a snaha učit se novým věcem.

Bez čeho se zaměstnanec v Asian Temple neobejde?

Musí mít chuť pracovat a musí být schopný respektovat své nadřízené. Také musí dokázat poskytovat všem hostům bez rozdílu nadstandardní servis – to znamená jistou formu up-sellingu, nabídkový prodej, ochotu. Samozřejmostí je také angličtina.

Chcete vidět aktuální volné pozice v Asian Temple? Klikněte zde .

La Casa Argentina – Buenos Aires na Dlouhé třídě.

Co se Vám nejvíce líbí na restauraci La Casa Argentina?

La Casa Argentina má výborné umístění na v Dlouhé ulici, která je plná restaurací, lidé po ní korzují, je to prostě živé místo. Restaurace je rozdělena do čtyř částí se dvěma bary. Každý den se v hlavní části ve stylu Buenos Aires koná taneční vystoupení, takže zákazník má možnost vychutnat si v podstatě zážitkovou večeři. Zároveň se ale může nechat usadit i do klidnější části restaurace a užít si pouze samotný kulinářský zážitek.

Jak vypadá typický zákazník La Casa Argentina?

Typický zákazník je obvykle mezi 35 a 60 lety, obvykle movitější. Vyžaduje dokonalý servis, perfektní steak a příjemnou zábavu. Sedmdesát procent klientely restaurace tvoří cizinci, obvykle mluvící anglicky nebo španělsky. Zaměstnanci si tu díky tomu skvěle procvičí své jazykové znalosti, zároveň se tu ale také bez znalosti angličtiny rozhodně neobejdou.

Chcete vidět aktuální volné pozice v La Casa Argentina? Klikněte zde

Autor: Lucie Janečková a Nela Vojtová

Komentáře

Částečný profil uchazeče se zobrazí
až po přihlášení nebo registraci.


Zavřít okno